vrijdag 29 mei 2009

Druk, druk en nog eens druk



Ik schrijf wel niks, maar dat betekent niet dat er helemaal niets gebeurt. 
De Quest staat op stal en wacht op de gerepareerde licht komputer. (deze is al onderweg) Ik heb hem vandaag wel even gepoetst en tot mijn grote schrik zag ik dat er al weer barstjes in de lak springen? René, hoe is dat mogelijk????
Verder zijn we druk met de boerderij klaar te maken voor eventuele paarden.
Het Organiseren van de vakantie.................Waar gaan wij heen, en wie komt, wanneer hier naar toe. Ik geloof dat het vakantie huis in Leissigen al helemaal volgeboekt is.
En tussendoor wordt er ook nog driftig gefietst.
De komende maand zijn de eerste wedstrijden. 
de 6. juni een nachtfahrt om de Thunersee. We beginnen om 14.30 met eten en voorbereiding, daarna wordt elke 2 uur een ronde van 50 km gereden met 500 hoogtemeters.  Tot de volgende ochtend 9.00 uur.
10 Juni is er in het dorp iets verderop een bergrit over 4,9 km en 500 hoogtemeter. Deze doe ik maar met de race of mtb.
21 juni is dan de grote test in Geneve. 60 km. vorig jaar ging deze in 1.37 uur. Toen had ik nog maar weinig ligfiets km in de benen en was het bovendien de eerste keer op de Birk. Het ging toen eigenlijk al heel goed, alleen de laatste 10 km moest ik m'n twee medestrijders laten gaan en even later kwam er nog een achterlichter voorbij. Ik was helemaal, maar dan ook helemaal leeg. Dit jaar moet het eigenlijk nog iets beter gaan. Alhoewel m'n beide medestrijders ondertussenook  een nieuwe fiets hebben!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten