donderdag 24 december 2009

frohe Weihnachten

Lange tijd niks geschreven. Het is ook allemaal niet bij te houden.
Na een wat langere trainingspause zijn we nu weer langzaam aan het opbouwen.
Met David, mijn zoon, trainen we nu regelmatig met de racefietsclub mee. Naast Emely Aubrey (Cervelo test Team) en Hubert Schwab (Quick Step) zijn ook wij nu van de partij.
Vorige Week hebben we een Leistungstest gedaan bij dr. Held. En wat blijkt nou. Beide hebben we een inspanningsastma, en David ook nog een ijzer tekort. Dus nu moeten we ook nog naar de longarzt.
By the way, ik heb last van een leistungsabnahme van ongeveer 30 watt ten opzichte van vorig jaar november. vreemd!!!!!!!!!
Verder was ik gezond.
David heeft ongeveer 25% meer Watt per kilo lichaamsgewicht dan ik.

Volgens de berichten is het WK volgend jaar op Jersey eind mei. Het zou mooi zijn als ik daar heen kan, we'll see.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten