maandag 7 juni 2010

CV 2010

Cycle Vision is geweldig. Prachtige Wedstrijden, fijne mensen, verschillende mensen, nerd's, snelle, dikke, magere, extraverte, enz, enz.
Alleen een ding scheelde eraan. ...........
Ik was niet goed genoeg om te winnen. Niet dat ik er vanuit ging dat ik wel even zou winnen...... maar ik had niet verwacht dat er nog zoveel tussen zou zitten.
Voor de laatste Wedstrijd. De 1 km tijdrit, schoot me te binnen, dat ik in Jersey gevallen ben en het daarna ook niet meer liep. Dat lag aan een aanlopende voorrem, bleek later.
Dus remmen kontrolleren. En ja hoor. ......
Ik snel de Bayerische Velomech (Seilinger) gevraagt, hoe ik dit euvel de baas kan worden.
De rem moest eraf, en opnieuw in het ver gezet worden. Zo gezegt zo gedaan.
En ja hoor, het werkte weer als nieuw.
Dus wilde ik in de laatste wedstrijd het nog een keer echt weten. Maar ik denk dat ik al teveel energie verspeelt had in de wedstrijden, m'n start was veel te traag, m'n top speed was dan wel goed, gelukkig, was er toch nog iets goed. En de 5. plaats is ook OK. Temeer omdat die jongens voor me, en ook achter me, gewoon geweldig goed zijn.

1 opmerking:

  1. ik dacht al; kan niet zo zijn dat broer niet wint.. maar nu snap ik het met je vastzittende rem ;) veel trainplezier en de dag wordt korter dat ik je voorbij streef....

    BeantwoordenVerwijderen